Regulamin

 

Regulamin usługi wysyłki ptaków za pośrednictwem www.wyslijptaki.pl

 

Wstęp

Serwis Wyślij Ptaki działający pod adresem internetowym www.wyslijptaki.pl prowadzony jest przez firmę WMN GROUP wpisaną do CEIDG przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 6452557158, REGON 6452557158.

Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do        Przedsiębiorców korzystających ze Serwisu i określa zasady korzystania ze Serwisu    internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Pośrednictwa wysyłkowego z Klientem na odległość za pośrednictwem Strony .

 

Zamówienie

Oświadczenie woli Klienta składane za pomocą serwisu i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Pośrednictwa.

Składać zamówienia na wysyłkę można poprzez email kontakt@wyslijptaki.pl 24/7 oraz telefonicznie 884-874-935.

 

Kontakt ze Serwisem

  1. Adres Sprzedawcy: WMN GROUP 41-500 Chorzów ul. Kościuszki 63
  2. Adres e-mail Sprzedawcy: kontakt@wyslijptaki.pl
  3. Numer telefonu Sprzedawcy: 884-874-935
  4. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy PKO 60 1020 2368 0000 2602 0594 2570.
  5. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
  6. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 8-18

 

Cennik

Ceny podane na Stronie podane są w złotówkach i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).

Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Usługę oraz koszty dodatkowe (pobranie, podjazd kuriera, wyższa kwota ubezpieczenia przesyłki itp.)

 

Zasady składania zamówienia

W celu złożenia Zamówienia na wysyłkę żywych ptaków, lub jajek należy:  

Sprawdzić nasz cennik, wybrać usługi które są odpowiednie do zamówienia następnie poprzez e-mail lub telefonicznie podać następujące informacje

Dane Nadawcy (wysyłającego ptaki)

  1. Imię i nazwisko
  2. Dokładny adres, potrzebny będzie do podjazdu kuriera
  3. Numer telefonu komórkowego
  4. Adres email

Dane adresata (odbierającego przesyłkę)

  1. Imię i nazwisko
  2. Dokładny adres
  3. Numer telefonu komórkowego
  •  Informację co znajduje się w przesyłce ptaki czy jajka
  • Rozmiar przesyłki, dokładne wymiary podane w naszym poradniku
  • Data odbioru przesyłki
  • Informację czy jest do przesyłka za pobraniem czy bez pobrania.
  • Jeśli za pobraniem prosimy podać kwotę oraz numer konta do przelewu.
  • Ubezpieczenie przesyłki u nas w standardzie wynosi 5000zł jeśli kwota ma być wyższa prosimy o taką informację. Ceny ubezpieczeń podane w cenniku.

 

List przewozowy

Po otrzymaniu zamówienia drogą telefoniczną lub email, opłaceniu przesyłki jeśli wysyłka jest na koszt nadawcy, zleceniodawca otrzymuje na swój e-mail list przewozowy, który należy wydrukować wraz z kopią. Jeden list przykleić na przesyłkę, drugi dać do podpisania kurierowi odbierającemu przesyłkę w celu potwierdzenia nadania.

Czas oczekiwania na list wnosi w czasie pracy firmy do 1h, po godzinach oraz w weekendy do 3h.

 

Pakowanie

Opakowanie do wysyłki ptaków ma zapewniać dostęp do świeżego powietrza z kilku stron, wykonane powinno być z trwałego materiału np. sklejka. Tak by ptaki nie wydostały się podczas transportu. W żadnym wypadku karton się nie nadaje.

Powinno się wziąć pod uwagę rozmiar opakowania do ilości ptaków, muszą mieć możliwość swobodnego poruszania się. W przypadku wysyłki papug najlepiej zastosować przegródki.

Opakowanie należy okleić lub opisać (najlepiej na czerwono) OSTROŻNIE ŻYWE PTAKI, oraz GÓRA, DÓŁ. Należy zapewnić dostęp do pokarmu (soczysty owoc lub warzywo, ziarno). Kształt musi być foremny, może być kwadratowe lub prostokątne. Nie należy łączyć opakowań w jeden duży.

Przy odbiorze przesyłki przez kuriera jest wstępnie weryfikowana, oraz na każdym dalszym etapie transportu zostaje sprawdzona dokładna waga oraz rozmiar. W przypadku niezgodności z danymi podanymi przed wysyłką nadawca jest zobowiązany do zapłaty za dodatkowe usługi doliczone przez przewoźnika.

Prosimy stosować się do powyższych przepisów, dzięki czemu zachowane będzie bezpieczeństwo ptaków oraz nie na razie Państwa na dodatkowe koszty.

 

Nadanie oraz odbiór przesyłki

 Przesyłki można nadawać od poniedziałku do czwartku. Data nadania deklarowana w email lub podczas składania zamówienia telefonicznie nie jest gwarancją. Przewoźnik Pocztex zastrzega sobie prawo do przerw w realizacjach przesyłek z względu np. na upały w okresie letnim oraz możliwości logistyczne.

 

Pobranie

Zwrot pobrania wynosi od 3-5 dni roboczych od momentu dostarczenia przesyłki. Zawsze staramy się by było to jak najszybciej.

 

Ubezpieczenie

Każda nasza przesyłka z automatu jest ubezpieczona na kwotę 5000zł, w przypadku pobrań do wysokości kwoty pobrania. Ogólne warunki ubezpieczeń znajdują się na stronie przewoźnika Pocztex.

 

Odpowiedzialność za usługę

Firma WMN GROUP jest pośrednikiem kurierskim, i nie jest odpowiedzialny za świadczenie usługi kurierskiej realizowaną przez firmę Pocztex.

Realizacja usługi poprzez serwis www.wyslijptaki.pl jest jednoznaczna z akceptacją również regulaminu firmy kurierskiej Pocztex https://www.pocztex.pl/do-pobrania/

 

Reklamacje

Reklamacje można składać drogą mailową na adres kontakt@wyslijptaki.pl

W przypadku wykrycia nieprawidłowości w przesyłce należy spisać protokół szkody w obecności kuriera który doręczył przesyłkę oraz złożyć takową reklamację do 3 dni roboczych od momentu odebrania przesyłki.

Decyzja w sprawie reklamacji jest podejmowana do 30 dni przez firmę pocztex.

 

Przetwarzanie danych

Serwis pozyskuje dane Zleceniodawców tylko poprzez bezpośrednie ich podanie poprzez email lub telefonicznie.

Podawanie danych jest dobrowolne, a zarazem koniczne do wykonania usługi pośrednictwa.

Dane otrzymane od Zleceniodawców przekazywane są bezpośrednio do firmy Pocztex w celu realizacji zlecenia.