Poradnik

Tutaj dowiesz się jak spakować, nadać oraz jak przebiega realizacja i obsługa zamówienia
 

W celu realizacji wysyłki bez pobrania prosimy o dane według schematu. 

DANE NADAWCY:
  1. Imie i nazwisko
  2. Kod pocztowy oraz miejscowość
  3. Ulica oraz numer budynku
  4. Telefon (komórkowy)
  5. E-mail
Dane odbiorcy
  1. Imię i nazwisko
  2. Kod pocztowy oraz miejscowość
  3. Ulica oraz numer budynku
  4. Telefon (komórkowy)
ORAZ
  1. Wielkość przesyłki podając określony gabaryt
  2. Podanie informacji odnośnie nadania przesyłki, czy ma podjechać kurier lub decydujemy się na dostarczenie na Urząd Pocztowy w własnym zakresie

Przesyłki nadajemy od poniedziałku do czwartku. (preferujemy jednk do środy)

 

 

W celu realizacji wysyłki za pobraniem prosimy o dane według schematu. 

DANE NADAWCY:
  1. Imie i nazwisko
  2. Kod pocztowy oraz miejscowość
  3. Ulica oraz numer budynku
  4. Telefon (komórkowy)
  5. E-mail
Dane odbiorcy
  1. Imię i nazwisko
  2. Kod pocztowy oraz miejscowość
  3. Ulica oraz numer budynku
  4. Telefon (komórkowy)
ORAZ
  1. Wielkość przesyłki podając określony gabaryt
  2. Podanie informacji odnośnie nadania przesyłki, czy ma podjechać kurier lub decydujemy się na dostarczenie na Urząd Pocztowy w własnym zakresie
  3. Dokładna kwota pobrania
  4. Numer konta do zwrotu pobrania

Przesyłki nadajemy od poniedziałku do czwartku. (preferujemy jednk do środy)

 

Opakowanie do wysyłki ptaków ma zapewniać dostęp do świeżego powietrza z kilku stron, wykonane powinno być z trwałego materiału np. sklejka. Tak by ptaki nie wydostały się podczas transportu. W żadnym wypadku karton się nie nadaje.

Powinno się wziąć pod uwagę rozmiar opakowania do ilości ptaków, muszą mieć możliwość swobodnego poruszania się. W przypadku wysyłki papug najlepiej zastosować przegródki.

Opakowanie należy okleić lub opisać (najlepiej na czerwono) OSTROŻNIE ŻYWE PTAKI, oraz GÓRA, DÓŁ. Należy zapewnić dostęp do pokarmu (soczysty owoc lub warzywo, ziarno). Kształt musi być foremny, może być kwadratowe lub prostokątne. Nie należy łączyć opakowań w jeden duży.

Przy odbiorze przesyłki przez kuriera jest wstępnie weryfikowana, oraz na każdym dalszym etapie transportu zostaje sprawdzona dokładna waga oraz rozmiar. W przypadku niezgodności z danymi podanymi przed wysyłką nadawca jest zobowiązany do zapłaty za dodatkowe usługi doliczone przez przewoźnika.

Prosimy stosować się do powyższych przepisów, dzięki czemu zachowane będzie bezpieczeństwo ptaków oraz nie na razie Państwa na dodatkowe koszty.

Odbiór przygotowanej przesyłki przez kuriera następuje w przedziale godzinowym 10-14. Gdy kurier nie pojawi się do godziny 14 prosimy o pilny kontakt 884 874 935.

Umożliwiamy również samodzielne dostarczenie przesyłki wraz z wydrukowanym listem na Placówkę Pocztową. Nie doliczamy 4zł. Taka przesyłkę najlepiej dostarczyć między godz. 13 a 14.

Wyróżniamy 3 możliwości:

  1. Przy metodzie bez pobrania koszt przesyłki pokrywa nadawca, naliczoną kwotę za wysyłkę należy wpłacić na konto PKO 60 1020 2368 0000 2602 0594 2570, prosimy przesłać potwierdzenie na adres e-mail kontakt@wyslijptaki.pl
  2. Drugą metodą jest wysyłka na koszt odbiorcy. Zamówienie składamy jak w przypadku za pobraniem wpisując ustaloną kwotę.
  3. Ostatnią metodą jest wysyłka za pobraniem, odbiorca płaci za ptaki oraz pokrywa koszta wysyłki.

Zwrot kwoty pobrania realizowany jest na konto bankowe podane przy zamówieniu. Średni czas to 3-5 dni roboczych od momentu odbrania przesyłki. Od kwoty pobrania odliczana zostaje opłata za zrealizowaną przesyłkę.

Anulacja zamówienia jest możliwa tylko przed podjazdem kuriera. Taka aulację należy zgłosić poprzez e-mail lub telefonicznie.

W przypadku zwrotu przesyłki do nadawcy gdy odbiorca odmówił przyjęcia paczki. Należy pokryć koszty przesyłki zwrotnej wynoszącej taką samą kwotę jak przy nadaniu.